()

Nejsi spokojen(a) se svým životním stylem a svým tělem? Změň to!

Když vstupujete do puberty, vaše tělo se mění, ale i zájmy. Ztrácí se zájem o fyzickou aktivitu a přechází spíše v aktivitu na online sítích a elektronice. Pravidelná aktivita, ale může pomoci, cítit se energičtěji, pohodlně a hlavně budeš spokojen(a) více se svým tělem. Každý den bychom měli mít alespoň 60. minutovou aktivitu. Počítá se však i procházka se psem. Zůstat v kondici může pomoci vybudovat si důvěru a zabránit obezitě. Existuje tolik možností, kde se zapojit, ať už zájmové pohybové kroužky, kde můžeš poznat nové přátele, až po individuální. Možná dáváš přednost činnostem, kterou můžeš praktikovat samostatně, ať už je to běh v přírodě, jízda na kole, jóga nebo stolní hry jako třeba ping-pong.

Jóga a ty

Jóga ti pomůže cítit se klidněji, když je život rušný a stresující. Ať už v zájmovém kroužku nebo doma. Dnes existuje tolik videí na YouTube, že můžete cvičit v klidu v pokoji. Stačí si vzít pohodlné oblečení bez ponožek. Jóga by neměla bolet, tak začni pomalu a snadno. Meditace je součástí cvičení, které uvolní tělo i mysl. Najdi si klidné, soukromé místo a posaď se do pohodlné polohy a zavři oči. Představuj si bezpečné a krásné místo. Jóga si poradí s vážným problémem, ale také to může být zábava.

Plavání

Plavání je legrace, ale utopení je skutečné nebezpečí. I děti, které umí plavat se mohou utopit. Pokud chceš chodit plavat, je mnohem lepší vzít s sebou dospělou osobu nebo jít do plovárny, která jsi pod neustálým dohledem zkušeného plavčíka. Nikdy nepřesahuj svoje možnosti, vždy je lepší plavat v hloubce, kde dosáhnete na dno. Pomůžou ti hloubkové značky. Do vody vždy jdi pomalu, aby teplota byla příjemná a ne příliš chladná. Studená voda může zpomalit svaly, což ztěžuje plavání a můžeš vdechnout trochu vody

Buďte šťastní!

Tvoje srdce je sval a pracuje tvrdě. Je dobré mít silné a flexibilní tělo, které dokáže dělat všechno, co tě baví. Cvičení ti i zlepší náladu. Budeš mít pocit, že děláš něco pro sebe a bonus k tomu – budeš více spokojen(a) se svým tělem.

A co, když mě sport nebaví?

Jsou desítky sportů, někoho baví bojová umění, jiní zkouší fotbal nebo gymnastiku. Různé sporty vyžadují různé dovednosti, takže musíš vyzkoušet prohlédnout si možnosti kroužků ve tvém městě. Možná také zjistíš, že omezením používání elektroniky – televize, počítače a mobilního telefonu – budeš přirozeně aktivnější. Takže ne, nemusíš mít rád sport, ale možná ještě nějaký najdeš, který se ti zalíbí. Nejdůležitější je být aktivním a nevzdát se příliš brzo, někde venku je ten speciální, který je pro tebe to pravé!

zdroj: YouTube

Jak ti líbil článek?

Kliknutím hodnoťte!

Průměrné hodnocení / 5. Počet hlasů:

Zatím žádné hlasy! Buďte první, kdo ohodnotí tento článek.

Je nám líto, že tento článek pro vás nebyl užitečný!

Pojďme vylepšit tento příspěvek!

Řekněte nám, jak můžeme tento článek vylepšit?

1 komentář

  1. Bezva článek! Dneska je potřeba dbát na své zdraví a i každodenní procházka je přínosem, jen tak dál! Zase sem zavítám se nechat inspirovat. ahoj

Comments are closed.